254. Wiosenna kartka urodzinowa

Dzień dobry,

zapraszam Was na wyzwanie w Altair Art - Wiosenne kwiaty i motyle . 
Wspólnie przywołujemy wiosnę ;)
Czekamy na Wasze ukwiecone prace z motylami.
Warunek: należy użyć papierów Altair Art.
To jak ? Zabawicie się z nami?

Ja przygotowałam kartkę urodzinową.
Kwiatów u mnie dostatek - część wycięłam z papierów 
i podkleiłam na kostkach 3D.
Dodałam również pasujące kolorystycznie kwiaty z materiału.
Motyle powycinałam z pasków.
I jak podoba się Wam moja niebiesko-fioletowa wiosna?

Zapraszam:









Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Komentarze

  1. Deine Karte ist ja wundervoll. Ich liebe die vielen schönen details.
    Liebe Grüße, Beate

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely stunning Chanya. So many gorgeous elements and detail here. All those layers are so beautiful and so vintage like.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak pięknie ukwiecona kartka...magiczna !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram